Τελευταία Νέα κι Εξελίξεις - Διατροφή
Ο θηλασμός προστατεύει τα παιδιά από την κοιλιοκάκη

Περισσότερα...Οι μητέρες που θηλάζουν τα παιδιά τους, τα προστατεύουν από την κοιλιοκάκη, σύμφωνα με βρετανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Archives of Disease in Childhood. Η κοιλιοκάκη είναι μια ιδιότυπη αυτοάνοση ασθένεια, η οποία πλήττει τα άτομα που έχουν γενετική προδιάθεση σε αυτήν και εμφανίζεται ως αντίδραση του οργανισμού στην πρωτεΐνη γλουτένη, που βρίσκεται στον καρπό πολλών δημητριακών, όπως του σιταριού, του κριθαριού, της σίκαλης και της βρώμης.

 
O,τι τρώει η μάνα αρέσει και στο παιδί

Περισσότερα...Tα φαγητά που καταναλώνουν οι γυναίκες την περίοδο της εγκυμοσύνης και της λοχείας καθορίζουν σε σημαντικό βαθμό τις μετέπειτα διατροφικές συνήθειες των παιδιών τους.

 
Ο θηλασμός μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη τύπου ΙΙ για τη μητέρα

Περισσότερα...Οι γυναίκες που θηλάζουν τα παιδιά τους έχουν χαμηλότερο κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη τύπου ΙΙ, σύμφωνα με νέα αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Journal of the American Medical Association.

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Copyright © 2006-2011 - Mammyland.com